wtorek, 23 lutego 2016

SMS-y pilnie poszukiwane!

To się porobiło :D

Zgłosiłam się do konkursu Blog Roku 2015. Trochę dla zabawy, trochę dla motywacji, a trochę dla rywalizacji (a trochę za namową Neli). 

I teraz nadchodzi ten niezręczny moment, kiedy proszę o sms-y. 
Powodów, żeby zagłosować na mojego bloga jest kilka:
  1. jesteście stałymi bywalcami mojego bloga i chętnie go czytacie,
  2. nie jesteście stałymi bywalcami mojego bloga, ale chętnie go czytacie
  3. podobają Wam się zdjęcia,
  4. lubicie mnie i chcecie mnie trochę dowartościować,
  5. macie zupełnie zbędne 1,23 zł,
  6. chcecie zrobić coś dobrego dla świata (ze strony organizatora: środki uzyskane z głosowania sms zostaną przekazane Fundacji Dziecięca Fantazja),
  7. nudzi Wam się i zamiast bezsensownie klikać, wolicie poklikać z sensem,
  8. a...bo tak!
  9. ................................(wstaw własny powód).
Jeżeli którykolwiek z powodów wydaje Wam się sensowny i logiczny, to polecam się :)
Wszystko, co niezbędne wyczytacie z obrazka:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz