niedziela, 16 listopada 2014

Studentki na wakacjach

We wrześniu razem z dwiema przyjaciółkami postanowiłam uczcić ostatni miesiąc studenckich wakacji, więc spakowałyśmy gry planszowe, filmy, książki oraz masę innych zapełniaczy czasu i pojechałyśmy na wieś.

WRZESIEŃ 2014, CIECHANÓW/OPINOGÓRA i inne ciekawe miejsca

Nie byłybyśmy jednak sobą, gdybyśmy wytrzymały cały tydzień w miejscu. Oczywiście byłyśmy przygotowane na długie wieczory i nagłe urwania chmury.

Nie obyło się bez dań "gotowe w pół sekundy":

I trochę bardziej wymyślnych:

Były też gry:

Na szczęście pogoda nas nie zawiodła, więc oprócz jedzenia i grania zdarzało nam się czasem wyjść i podziwiać uroki przyrody.

Miałyśmy szczere chęci zwiedzić zamek w Ciechanowie, ale zamek w Ciechanowie nie miał chęci być przez nas zwiedzanym i był zamknięty.

Za to Muzeum Romantyzmu w Opinogórze miało już wielką chęć, aby przyjąć trzy zbłąkane turystki i, dzięki temu, że byłyśmy jedynymi zwiedzającymi, miałyśmy niepowtarzalną okazję poczuć się jak VIPy - obiekty muzealne były otwierane specjalnie dla nas, załapałyśmy się nawet na indywidualną wycieczkę z przewodnikiem (i potrzymanie klucza, który miał w ręku sam Stefan Żeromski)...

...zasiadłyśmy też na ławeczce zakochanych, ale niestety nasi książęta na białych koniach najwyraźniej zabłądzili gdzieś na trasie do Opinogóry. Jak to dobrze, że my miałyśmy nawigację :)

No i Pułtusk, czyli miasto, do którego z naszej wsi było najbliżej.

Ależ ten post wyszedł dłuuuuugi ;) A muszę jeszcze koniecznie podziękować A. i M., bo bez nich ten wyjazd na pewno nie byłby taki fajny. No dobra, szczerze mówiąc, to bez nich tego wyjazdu wcale by nie było :) Dzięki dziewczyny!